سفارش تبلیغ
صبا ویژن

خبرنگار

صفحه خانگی پارسی یار درباره

جزئیات خودکشی بهمن کریمی (از عاملان قتل پزشک تهرانی)

    نظر

عاملان قتل پزشک تهرانی

کرمانشاه – خبرگزاری مهر: فرماندار شهرستان گیلان غرب گفت: یکی از عاملان قتل دکتر سرابی از پزشکان جراح تهران هنگام فرار از دست مامورین اقدام به خودکشی کرد.

 

جبار فرامرزی در گفتگو با خبرنگار مهر در کرمانشاه با تشریح بیشتر جزئیات این ماجرا اظهار داشت: روز گذشته نیروی انتظامی در پاسگاهی در حوالی دهستان حیدریه این شهرستان به یک دستگاه خودرو پیکان که با سرعت زیاد در حال حرکت بود مشکوک شد بنابراین در هنگام عبور از مقابل ایست بازرسی قصد بررسی موضوع را داشتند که راننده با بی توجهی به فرمان ایست مامورین اقدام به فرار می کند.

وی افزود: در این هنگام مامورین اقدام به تعقیب خودرو مذکور می کنند و همزمان سریعاً مراتب به سایر پاسگاهها اطلاع داده می شود بعد از ورود سایر نیروهای کمکی خودرو مذکور به محاصره مامورین نیروی انتظامی درآمده و به همین دلیل راننده به درگیری با مامورین می پردازد.

جباری ادامه داد: بعداز اندکی درگیری وقتی که راننده حلقه محاصره را بر خود تنگ می بیند از خودرو پیاده شده و به ارتفاعات روستای سوخور شهباز شیری فرار می کند با نزدیک شده نیروها وی اقدام به تیراندازی به سوی مامورین می کند اما در نهایت وقتی حلقه محاصره تنگ تر می شود و فرد مذکور دیگر امکان ادامه فرار را ندارد با شلیک یک گلوله به مغز خود اقدام به خودکشی می کند.

وی تصریح کرد: بعد از بررسی مامورین و بازرسی دقیق خودرو و البسه فرد مذکور، هویت وی شناسایی می شود و اعلام می گردد که وی بهمن کریمی 58 ساله فرزند صید مراد اهل شهرستان اسلام آباد غرب است. بنابراین مراتب به مرکز گزارش می شود که با توجه به این موضوع که فرد مذکور تحت تعقب بوده سریعا دادستان، مامورین اداره آگاهی و پزشک قانونی جهت احراز هویت وی حاضر شده و هویت فرد مذکور مورد تایید قرار می گیرد.

فرماندار شهرستان گیلان غرب افزود: بعد از تایید هویت وی مشخص شد وی همان فردی است که با همدستی فرزندش (سجاد کریمی) و دامادش چند روز پیش دکتر سرابی از پزشکان جراح را در تهران به قتل رسانده بود.

جباری در خصوص همدستان وی نیز گفت: به گفته مامورین، فرد مذکور در زمان درگیری تنها بوده و هیچ همدستی نداشته است.

فرماندار شهرستان گیلان غرب با اشاره به این موضوع که پیگری ها جهت شناسایی محل اختفا همدستان وی در منطقه ادامه دارد، خاطرنشان کرد: سجاد کریمی فرزند نامبرده نیز هم اکنون تحت تعقیب است و مامورین به دنبال پیدا کردن دلیل حضور وی در این منطقه و سرنخی جهت شناسایی همدستان وی هستند.

 


به نقل از : خبرگزاری مهر